Thursday, December 30, 2010

Corporation Ymere promised social home for a single parent.Video, Photo Comics and pressing letter.

On a cold Amsterdam day a small group journalists made a report of a single mother handing over a letter to a housing corporation. In the letter was the question about a social house. Here is the story...










To make sure that Radha would get promised hause You can contact a young lady inside,Susan Schreiber S.Schreiber@ymere.nl

28-12-2010

Amsterdam

Geachte Meneer/Mevrouw, 

         Ik ben Mevrouw Radha Mulder. Ik ben een Amsterdamse burger en samen met mijn dochter ben ik dakloos. Wij hebben dringend behoefte aan een huis.  Ik weet dat er veel huizen zijn die leeg staan terwijl ik dakloos ben. Ik sta nu al zes jaar op een wachtlijst. 

          Ik kan niet in deze positie  blijven. Het is illegaal en immoreel voor mij om dakloos te zijn en met deze levensstijl voort te leven. Ik vraag u mij een appartement in Amsterdam te geven, zodat ik eindelijk een plek voor mij en mijn dochter heb. Als u mij dit niet wilt geven, dan zult u mij achterlaten met geen keuze; ik zal dan een van uw lege appartementen  kraken. Dan zult U door een hele juridische procedure moeten gaan en het is niet gegarandeerd dat jullie zullen winnen, want ik heb recht om te leven met de basisbehoeften van het leven en er kan  niet worden verwacht dat wij op straat leven, want dat is illegaal en immoreel . 

         Ik vraag u nogmaals om het juiste ding te doen en mij en mijn dochter direct  een vaste plek te geven.  De media is ook op de hoogte van mijn verhaal; U kunt het goed zien op de volgende URL:  http://ourmediaindymedia.blogspot.com/2010/12/merry-christmas-for-cdacusgp-and-other.html    Er zal ook meer media-aandacht zijn voor mijn zaak.

Dank U,

Radha Mulder


No comments: