Thursday, May 1, 2014

LIVE: actie tegen schip met Noordpoololie in Rotterdam


Help deze en andere acties mogelijk te maken. Bekijk de online versie.
Logo handen af van de Noordpool


 01/05/2014
 Kom samen met ons in actie
Beste Vriend,

Bij de Rotterdamse haven voeren we vandaag actie tegen het Russische schip met de allereerste Noordpoololie aan boord. Na onze vorige e-mail aan jou is er veel aandacht geweest voor deze zaak. De wereld kijkt nu toe wat er in Rotterdam gebeurt. Samen met jou gaan we door tot de Noordpool is beschermd.

Dit soort acties kunnen we alleen doen met de steun van mensen zoals jij. Doe mee:

  1. Help ons met een donatie
  2. Doe zelf mee met de actie:
  3. Bekijk hier de laatste updates en foto's van onze actie in Rotterdam

Berucht platform
Vijf maanden geleden probeerden ze me het zwijgen op te leggen. Maar na twee maanden cel was ik alleen maar meer overtuigd van de noodzaak om de Noordpool te beschermen tegen winstbeluste oliebedrijven als Gazprom en Shell. Ik kan niet achteroverleunen, ik moet mijn stem laten horen. Kom jij met ons in actie?

Samen staan we sterk,

Faiza Oulahsen, campagneleider klimaat & energie

Help ons met een donatie Spreek Rutte aan op Twitter


Geef je mening en deel ideeën, nieuws en video's:

 Twitter                     Facebook                   youTube                   Greenwire
 Bescherm de Noordpool:   Teken de petitie  | Tijdlijn  Deel de tv-commercial
Meer Greenpeace:  GP Vrijwilligerscommunity GP Magazine |  Veelgestelde vragen
Service:   MyGreenpeace account |  Regnr: 11958697   |   Aanmelden     Contact   

Greenpeace


No comments: