Wednesday, December 23, 2009

Prettige kerstdagen ... tegen kraakverbod !

Postkaartje en filmpje


Prettige Kerstdagen!
Prettige Kerstdagen!

Nu is goede tijd om te sturen naar gezinnen, politici, CU, CDA,SGP, etc.
EN hier is ook link naar filmpje:
 http://ourmediaindymedia.blogspot.com/2009/10/massage-to-christians-2nd-part-stop-het.html
Second part of "Stop het Kraakverbood" - relation from the demonstration in Utrecht against baning the squatting. Movie it's remaining the dutch"christian" politicians that "Jesus was born in stable because there was no place in the inn". So this is asking them nicely to not to continue being hypocrite's and to change their minds and in the name of their religion be like us against baning the squatting.I think it's good to let this video circulate as wider as possible that would affect CDA,CU etc. in that way that they would change their minds, or the other way: their voters would see their hypocrisy.

1 comment:

Butcherprophet said...

Volgens mij was Jezus Christus niet geweldloos, zoals de krakers zijn. Integendeel, die Apostelen waren gewapend, en Christus sloeg regelmatig de heidense commercie op de markten bij de papistische tempels aan stukken. Ik vind dat positief, ik hoop niet dat u dat erg vind.

Ik zou echt geen zin hebben me aan dat Papisme van kerstening mis te conformeren, zoals die lieden in de film. Wat een katholieken zeg. Nouja, alle propaganda, zelfs op deze website, is van Katholieke hand. Want de Romanistische Katholieke Junta heeft het onderwijs in Nederland grotendeels in de hand, de media zelfs helemaal zo te zien. Hegeliaanse Dialectiek van Links en Rechts? Volgens mij moet elke Kraker bijgeschoolt worden in de vuile truuken van de Contra Reformatie, nadat ie van school komt.

Mijn leven begon in ieder geval pas, toen internet begon. Ik was toen 32. Voor die tijd had ik niet geleefd. Computer is leven, heidense gemanipuleerde dwazen is de dood. Al wonen ze dan in een niet begrepen systeem, een noodverordening door de ouden en gemartelden van Nederland, dan kraken gaan noemen. Niet zo'n slimme naam. Je kan het beter vorderen noemen, want woning speculatie is een van het meest corrupte gedogen van Godslastering bij ons bekend. Hoewel, speculatie met bossen is nog erger. Wat gedacht van belasting betalen aan liegende, kinderen stelende, oorlogen verzinnende terroristen met met een stropdas. In de hel ziet men de duizenden galgen, als dat woord "das" eenmaal ontmanteld is als niet warm genoeg...